torsdag 23. september 2010

Vi må ikke glemme de gode turene

 
Chanel klar for action!

I helga hadde vi en super lørdag med runderingstrening.
Flying stod på planen og vi hadde 2 fine økter med figuranter ute på 50 m, både delvis skjult og helt skjult. Chanel har den siste tiden vært litt ”tussete” med innbilt svangerskap og produksjon av melk, men på lørdag våknet hun litt til igjen J. Hun har et høyt sug ut til figurantene. Mitt neste ledd i runderingstreninga vil nå være å fortsette og trene på meldingsbiten, samtidig som jeg skal jobbe med kontrolldelen. Fint med slike fine dager i skogen i fint høstvær! Et par små regnskurer, men det får oss til å kjenne at vi lever J.
 
Den siste tiden har det vært mye fokus på treningsplaner, terping på øvelser, eksamensoppgave, og å tenke ut hva som skal til for å komme framover, mens de gode turene er blitt litt glemt. På søndag dro Chanel og jeg til skogs bare for å kose oss. Det må vi gjøre oftere! Vi hadde en super dag. Chanel fikk løpe fritt og kose seg, og som hun koste seg. Hun hoppet og spratt, rullet seg i lyngen, og spurtet fram og tilbake. Jeg passet samtidig på å gå ut et spor før vi gikk opp i skogen, som Chanel gikk etter turen. Chanel fikk da brukt hodet samtidig som vi hadde en glad tur med mye energi. Med en slik positiv energi blir alle glade.

Derfor tok jeg meg en skogstur i går også. Chanel løp løs, og jeg gjemte meg. Chanel glad og fornøyd når hun fant meg. Hun tok meg på overvær, og da trener vi jo samtidig som vi har det morsomt ute i skogen. To fluer i en smekk J

Slike turer må vi ikke glemme.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar