søndag 30. oktober 2011

Tid for blogging igjen

Har ikke vært god på blogging det siste halvåret. Får liksom ikke lagt inn tid til det. Derfor blir det en oppsummering av sommeren 2011 nå. Sommeren har for det meste gått med til turer i skogen med Chanel, så det blir mest bilder.

Først hadde vi en tur til Vardalskogen med Kari-Anne, Wenche, Line, Berit og Stein i mai. Skydekket sprakk opp når vi kom inn i skogen, og vi fikk en nydelig dag. Vi la først ut spor til alle hundene, før Kari-Anne tente på grillen, og Stein tok fram fyrstekaka. Kari-Anne og Berit var så snille og stilte opp som figuranter når jeg ville prøve melding med løsbitt på nytt sted, og med nye figuranter.




Bilder fra Vardalskogen



Wenche med Tim og Ask, og Chanel og jeg har hatt mange fine turer i sommer. Mest spor og koseturer, men også noe trening har det blitt. Vi har både vært på turer i Imerslundmarka, uti Romedal, og ved klubbhuset til Hamar og Omegn hundeklubb sitt klubbhus på Bergseth oppi Vang.




Bilder fra noen av turene våre.






Hyttetur i Åstadalen!






Oppsummering....

Det lille vi har gjort av trening har vært å trene på
     - melding med løsbitt i lett terreng i skogen,
     - å få en større interesse for gjenstander i skogen,
     - og dekkmarkering av sporpinner.
Vi har ikke kommet så langt som jeg hadde som mål, men jeg har heller ikke trent så mye som jeg hadde planer om. Vi får bare stå på. Det viktigste er at vi har det morsomt!
Sommeren har i vært fall vært veldig fin med mange fine opplevelser, avslapning og kos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar